Uvjeti korištenja internet trgovine GIBLORS-LAURORA
Uvjeti korištenja putem internet trgovine GIBLORS-LAURORA
Informacije o trgovačkom društvu
● Laurora j.d.o.o.
● Laurora
● Cesta lovranska draga 43
● 51415 Lovran
● E-mail web trgovine: info@giblors.com.hr ● Tel: +385 91 4007823
● Trgovački sud u Rijeci- sudski registar
● MBS: 040327890
● OIB: 45560387246
● Osoba ovlaštena za zastupanje:
○ Alen Sršen
Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.laurora.hr isto kao i svaki
kupac i posjetitelj web stranice www.laurora.hr.
Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s tvrtkom Laurora j.d.o.o., Cesta lovranska draga 43, 51415 Lovran, OIB: 45560387246 (dalje u tekstu: Prodavatelj), u svojstvu prodavatelja.
Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o
elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.
Na pravne osobe kao kupce ne odnose se odjeljci ovih Uvjeta korištenja o materijalnim
nedostatcima proizvoda i pravu na jednostrani raskid. U navedenim slučajevima
primjenjuju se relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o
elektroničkoj trgovini. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti
u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.laurora.hr
regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i
odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice
www.laurora.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest na način kako je ista
regulirana Zakonom o zaštiti potrošača.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke
prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što
je internet i elektronička pošta.
Značenje izraza navedenih u ovim Uvjetima korištenja
● Prodavatelj – Laurora j.d.o.o., Cesta lovranska draga 43, 51415 Lovran ● www.laurora.hr – web stranica u vlasništvu Prodavatelja.
● Kupac - svaka pravna osoba ili fizička, punoljetna i potpuno poslovno sposobna
osoba koja prihvaća uvjete poslovanja Prodavatelja. Prihvaćanje općih uvjeta
poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju digitalnog sadržaja
putem web stranice Prodavatelja.
● Korisnik "www.laurora.hr''''– svaka osoba koja web stranicu
„www.laurora.hr'''' koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda
oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu.
● Korištenje „www.laurora.hr" – pristup stranici www.laurora.hr
radi dobivanja informacija o sadržaju iste i/ili ostvarivanja web trgovina.
● Online kupnja ili web trgovina – ostvarivanje kupnje digitalnog proizvoda
putem ''''www.laurora.hr''''.
● Elektronska komunikacija – posjećivanjem web trgovine, Korisnik komunicira
elektronskim putem. Time prihvaća da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i
ostali sadržaji koji su mu dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne
okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.
Opće odredbe Uvjeta korištenja
1. Nositelj svih prava na internet stranici www.instrukcijezasve.hr je Prodavatelj.
Sve Kupce koji obavljaju narudžbu putem web stranice Prodavatelja
upućujemo da se upoznaju s Uvjetima korištenja Prodavatelja. Za Kupca će biti
važeći oni Uvjeti korištenja koji su na snazi u trenutku sklapanja Ugovora s
Prodavateljem. Kupac će označavanjem potvrditi na za to predviđenom mjestu
prilikom narudžbe da Uvjete korištenja u cijelosti razumije i prihvaća. Uvjeti
korištenja će biti dostavljeni Kupcu na njegovu e-mail adresu. U slučaj
postojanja nejasnoća u Uvjetima korištenja, Kupac se može obratiti
Prodavatelju.
2. Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju s ovim Uvjetima
korištenja te da iste redovno provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim pravima i
obvezama, a u slučaju postojanja nejasnoća mogu se obratiti Prodavatelju.
3. Ovi Uvjeti korištenja primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju
oglasa ili usluga putem web trgovine Prodavatelja te prava i obveze koje
proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (u daljnjem tekstu: Ugovor)
između potrošača kao krajnjeg kupca i web trgovine Prodavatelja, smatraju se
sastavnim dijelom takvih ugovora u odnosu na uvjete i način naručivanja
proizvoda, cijene usluga, načina plaćanja, jamstva, dostave, zaštite tajnosti
osobnih podataka i druga pitanja vezana uz korištenje online kupnje.
4. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za
račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti
njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe
ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili
skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu
odgovornost.
5. Korisnici ,,www.laurora.hr'''' dužni su dati točne, važeće i potpune
osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca (ime, prezime,
e-mail, nadimak, lozinka). Prodavatelj ne odgovara za nedostatke i greške do
kojih može doći zbog toga što Korisnik nije dao točne, važeće i potpune osobne
podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Ako dođe do bilo kakve
promjene podataka koje je Kupac unio prilikom registracije, dužan je odmah
ažurirati korisnički račun kako bi nas obavijestio o nastalim promjenama.
6. Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Uvjeta
korištenja, cijene usluga, druge podatke vezane uz web trgovinu kao i sav ostali
sadržaj www.laurora.hr zbog čega su Korisnici www.laurora.hr
dužni prilikom svake posjete istoj web stranici pregledati sadržaj iste. Suprotno
postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene
promjene stupaju na snagu objavom na www.laurora.hr.
7. Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na
uređajima koji omogućuju pristup www.laurora.hr podacima
pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja www.laurora.hr
ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa
i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj
je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje
onemogućavaju korištenje www.laurora.hr.
8. Radi otvorene prirode ove mrežne stranice i mogućnosti pogrešaka u pohrani i
prijenosu digitalnih podataka ne jamčimo za točnost i sigurnost informacija
koje se prenose ili prikupljaju putem ove internetske stranice, osim ako je
izričito drukčije navedeno na ovoj mrežnoj stranici. Prodavatelj zadržava pravo
pogreške u opisu i slici usluga koje su postavljene prema informacijama od
strane trećih osoba.
9. Prodavatelj sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj
namjeri kako bi kupcu olakšao odabir prilikom odabira usluge.
10. Prodavatelj ulaže u razvoj procesa davanja recenzija. Ne prakticira se niti potiče
na podnošenje lažnih korisničkih recenzija ili preporuka, ili naručivanje od
druge pravne ili fizičke osobe da ih podnese, ili pogrešno predstavljanje
korisničkih recenzija ili društvenih preporuka radi promocije usluga. Na
recenzije ostavljene putem Facebook, Instagram i Google Business Profile
računa, nemamo utjecaj te ne možemo utjecati na njihove tehničke postavke u
pogledu verifikacije identiteta korisnika koji daju recenzije.
Web trgovina – sklapanje i raskid ugovora o prodaji
1. Online kupnja usluga može se ostvariti registracijom na za to predviđenom
mjestu na www.laurora.hr, pri čemu će kupac unijeti podatke: ime i
prezime, e-mail, nadimak, lozinka. Prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca
Kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke. Nakon unosa
ovih podataka, registraciju dovršava klikom na polje "Registracija" te na
korištenu email adresu dobiva aktivacijski link preko kojega će aktivirati svoj
korisnički račun. Korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se
upisivanjem korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava". Za svaku sljedeću
kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.
2. U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan
odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu
zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu.
3.Svi podaci potrebni za registraciju ili
kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno
korištenje ili uporaba tuđih podataka.
3. Usluge se naručuju putem košarice na stranici www.laurora.hr, a mogu
ih naručiti samo registrirani korisnici.
4. Prodavatelj zadržava pravo odbiti bilo koju uslugu bez obveze davanja
obrazloženja. Prodavatelj zadržava pravo neisporuke usluge ako postoji sumnja
na zlouporabu.
Cijena proizvoda i način plaćanja
1. Cijene usluga su maloprodajne. Cijene usluga izražene su eurima, a do dana 31.
prosinca 2023. godine i u kunama. Prodavatelj obračunava PDV.
2. Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti. Također,
Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti odrediti cijenu nižu od redovne
za pojedinu uslugu, grupu usluga i/ili za sve usluge, kao i za određeni način
plaćanja.
3. Cijena usluga bit će ona koja je navedena u svakom trenutku na našoj mrežnoj
stranici, osim u slučaju očite pogreške. Iako Prodavatelj poduzima sve kako bi
osigurao da su cijene navedene na mrežnoj stranici ispravne, može doći do
pogreške. Ako Prodavatelj otkrije grešku u cijeni neke usluge koju je Kupac
naručio, obavijestit će ga što je prije moguće i dati mogućnost potvrđivanja
narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanja narudžbe.
Plaćanje
Kupac se obvezuje naručene usluge platiti Prodavatelju:
1. Plaćanje Internet bankarstvom. 2. Plaćanje pouzećem 3. Plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom 4.Naručeni proizvodi mogu se platiti online
skeniranjem generiranog 2D barkoda ili utipkavanjem generiranih podataka za
plaćanje.
Kupac jamči kako su sve pojedinosti koje je predao u svrhu svoje narudžbe ispravne, te
kako je račun kojim vrši uplatu njegovo vlasništvo.
Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku primitka plaćanja.
Sva se plaćanja vrše u eurima.
Račun
Za sva pitanja u vezi računa, kupac se može obratiti na e-mail:
info@giblors.com.hr.
Prodavatelj zadržava pravo na promjenu cijene prema izdanoj narudžbi u slučaju da je
do iste došlo nenamjernom (tehničkom) greškom u sustavu.
Dostava
Digitalni sadržaj jesu podaci koji se proizvode i isporučuju u digitalnom obliku.
Ako drukčije nije ugovoreno, Prodavatelj je dužan isporučiti digitalni sadržaj ili
digitalnu uslugu bez nepotrebne odgode nakon sklapanja ugovora.
Smatra se da je Prodavatelj ispunio svoju obvezu u pogledu isporuke u trenutku:
● kada su digitalni sadržaj ili bilo koje sredstvo prikladno za pristup digitalnom
sadržaju ili njegovo preuzimanje stavljeni na raspolaganje ili učinjeni
dostupnim potrošaču ili fizičkom ili virtualnom uređaju koji je potrošač odabrao
u tu svrhu;
● kada je digitalna usluga učinjena dostupnom potrošaču ili fizičkom ili
virtualnom uređaju koji je potrošač odabrao u tu svrhu.
Odgovornost Prodavatelja za materijalne nedostatke
Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od
dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od
prijelaza rizika na Kupca.
Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji
se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je
dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u
roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od
predaje Proizvoda.
Materijalni nedostaci za koje Prodavatelj odgovara
(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku
prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza
rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika
postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili
suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.
Nedostatak postoji:
1. ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema
funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je
utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
2. ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna
kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja
ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
3. ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući
upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
4. ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o
kupoprodaji.
5. ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste
uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise
Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda
nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
6. ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio
na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
7. ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute
za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
8. ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući
one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji
su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom
na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili
druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili
koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
9. ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije
odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili
osoba za koju on odgovara ili
10. ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac
nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna
instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je
dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je
dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao
postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj
nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka
sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili
poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da
stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
Pregled stvari i vidljivi nedostaci
Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti
prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je
otkrio nedostatak.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka
Prodavatelj može imati jednu od
sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema
izboru potrošača:
● uklanjanje nedostatka,
● predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
● sniženje cijene.
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju naknadni
primjereni rok za ispunjenje ugovora.
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je
Prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili
ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da Prodavatelj neće moći ispuniti
ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad Kupac zbog zakašnjenja Prodavatelja
ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako Prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu,
ali ga Kupac može održati ako bez odgađanja izjavi Prodavatelju da ugovor održava na
snazi.
Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena
nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve
okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može
li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kada je Kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku
propisana Zakonom o obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila iz
ovog odjeljka „Materijalni nedostaci".
Sve prigovore, potrošač može poslati elektroničkom poštom na
info@laurora.hr.
Odgovor na prigovor potrošača Prodavatelj zakonski mora dati u pisanom obliku
najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
Odgovornost za digitalni sadržaj i/ili digitalne usluge
Odredbe za materijalne nedostatke ne primjenjuju se na potrošačke ugovore za
isporuku digitalnih sadržaja ili digitalnih usluga, osim ako je predmet ugovora o
kupoprodaji pokretna stvar u koju je ugrađen digitalni sadržaj ili digitalne usluge ili su
povezani sa stvari tako da bi odsutnost tog digitalnog sadržaja ili te digitalne usluge
onemogućila funkcioniranje te stvari i koji se isporučuju na temelju ugovora o
kupoprodaji, neovisno o tome isporučuje li takav digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu
prodavatelj ili treća strana.
U slučaju stvari s digitalnim elementima rizik prelazi na kupca u trenutku kada je
obavljena jednokratna isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge odnosno kada
je započela kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Prodavatelj je odgovoran za svaku neisporuku digitalnog sadržaja ili digitalne usluge
ako je Prodavatelj bio dužan isporučiti digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu bez
nepotrebne odgode nakon sklapanja ugovora.
Ako je ugovorom predviđena jednokratna isporuka ili niz pojedinačnih isporuka,
Prodavatelj je odgovoran za svaku neusklađenost koja postoji u trenutku isporuke.
Prodavatelj odgovara za neusklađenost dvije godine od trenutka isporuke.
Prodavatelj je dužan osigurati da potrošač bude obaviješten o ažuriranjima, uključujući
sigurnosna ažuriranja, koja su potrebna kako bi digitalni sadržaj ili digitalna usluga
ostali usklađeni te da mu se ta ažuriranja isporučuju, tijekom razdoblja:
a) unutar kojeg se digitalni sadržaj ili digitalna usluga moraju isporučivati u skladu s
ugovorom, ako je ugovorom predviđena kontinuirana isporuka tijekom određenog
razdoblja ili
b) unutar kojeg potrošač to može razumno očekivati s obzirom na vrstu i svrhu
digitalnog sadržaja ili digitalne usluge i uzimajući u obzir okolnosti i prirodu ugovora,
ako je ugovorom predviđena jednokratna isporuka ili niz pojedinačnih isporuka.
Ako se ugovorne strane ne dogovore drukčije, digitalni sadržaj ili digitalna usluga
isporučuju se u najnovijoj verziji koja je bila dostupna u trenutku sklapanja ugovora.
Jednostrani raskid ugovora i povrat
Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora jer je:
● predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na
tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni
pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će
time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
Svaki iznos koji je Prodavatelj dužan vratiti Kupcu zbog sniženja cijene ili raskida
ugovora vraća se bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je
trgovac obaviješten o zahtjevu za sniženjem cijene ili raskidom ugovora.
Prodavatelj je dužan izvršiti povrat plaćenog iznosa istim sredstvom plaćanja koje je
kupac upotrijebio pri plaćanju digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, osim ako kupac
izrijekom ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da kupac ne
bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Prodavatelj Kupcu ne zaračunava nikakvu naknadu za povrat plaćenog iznosa.
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
U slučaju eventualnog spora Prodavatelj i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a
ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj
uz primjenu hrvatskog prava.
Rješavanje sporova je moguće pred drugim centrima za mirenje.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova
koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online
rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ODR).
Elektronska poveznica na Platformu za ODR
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=H
R.
Ostale odredbe
1. Prodavatelj daje pravo Kupcima koristiti sve usluge na www.laurora.hr
samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na
www.laurora.hr u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena je kao i
kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja www.laurora.hr na
drugim web stranicama je zabranjena.
2. Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava
intelektualnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i
objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od proizvođača / distributera
proizvoda.
3. Kada Prodavatelj odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta drugih
web stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja i ovi Uvjeti
korištenja u slučaju korištenja predmetnih web stranica ne primjenjuju se u
odnosu na Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj te web stranice ne kontrolira i ne
preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj.
Posjet tim
stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Kupca i Prodavatelj ne snosi nikakvu
odgovornost.
Kontakti
Za sve informacije, pohvale, primjedbe, reklamacije kao i svake druge obavijesti Kupci
se mogu obratiti Prodavatelju na adresu: Laurora j.d.o.o., Cesta lovranska draga 43, 51415 Lovran ili:
● E-mail: info@giblors.com.hr
● Tel.: +385 91 4007823